آنی تعمیر

تعمیر برد موبایل هواوی

تعمیر برد موبایل هواوی

گوشی هواوی از بازار فروش به نسبت مناسبی در ایران برخوردار است. به همین دلیل افراد ماهر بسیاری در زمینه تعمیر برد موبایل هواوی Huawei mobile board فعالیت می کنند. برای بررسی دلایل تعمیر برد موبایل هواوی و علل خرابی تا آخر مقاله را مطالعه کنید.

برد گوشی از قسمت های مختلف شامل دیود ها، مقاومت ها، آی سی ها و غیره ساخته شده که تجهیزات دیگر گوشی مانند اسپیکر، صفحه نمایش و غیره به برد اصلی متصل می شود. همگی تجهیزات با دستورالعمل برد موبایل هواوی کار می کند. اگر برد گوشی دچار ایراد یا اشکال شود، گوشی از کار افتاده و قابل استفاده نخواهد بود.

موارد مهم در زمان تعمیر برد موبایل هواوی

از جمله مواردی که در زمان تعمیر برد موبایل هواوی باید به آن توجه داشت عبارتند از:

  • مهارت تعمیرکار

برد گوشی مانند سایر تجهیزات الکترونیکی هوشمند ساخته نشده و از فشردگی بسیار بالایی برخوردار است. اگر تعمیرکار موبایل ماهر گوشی شما را تعمیر نکند، ممکن است گوشی از کار افتاده و به قسمت های دیگر گوشی نیز آسیب وارد شود. اطمینان از مهارت تعمیرکار گوشی موبایل از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. برای تعمیر برد موبایل هواوی با کارشناسان مجموعه آنی تعمیر در ارتباط باشید تا گوشی موبایل شما زیر نظر افراد مسلط تعمیر شود و از هرگونه ایرادات و اشکالات دیگر جلوگیری نمایید.

تعمیر برد موبایل هواوی

  • نقص فنی گوشی

گوشی موبایل یکی از تجهیزات الکترونیکی است. موبایل ممکن است در زمان استفاده دچار انفجار یا نقص فنی شود. به دلایل مشکلات پروسه تولید، این سری از مسائل قابل پیش بینی خواهد بود. اگر گوشی شما دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است، به نمایندگی گوشی موبایل مراجعه کرده و در غیر این صورت از تعمیرکاران مجاز برای بررسی، تشخیص و عیب یابی و تعمیر برد موبایل هواوی سوال نمایید.

سرویس یا تعمیر برد گوشی

اگر گوشی شما دچار ایراد یا اشکال شده است، برای برطرف کردن این مسئله و جلوگیری از ایرادات دیگر به کارشناسان ماهر مراجعه کنید و ایرادات گوشی موبایل خود را عیب یابی نمایید. در صورت عدم سرویس گوشی ممکن است ایرادات بزرگ تری وارد گوشی شده و برد گوشی خراب شود.

اگر با مواردی همچون هنگ کردن گوشی، ریستارت های پی در پی، از کار افتادن دوربین، میکروفون و اسپیکر گوشی، عدم اتصال صحیح به وای فای، فریز شدن صفحه، داغ شدن باتری و غیر روبرو شده اید، بدون هدر دادن زمان فوراً به مراکز تخصصی برای عیب یابی و تعمیر مراجعه نمایید.

سرویس یا تعمیر برد گوشی

روش های جلوگیری از تعمیر برد موبایل هواوی

انجام محاسبات بسیار سنگین در گوشی، یکی از مزایای گوشی های گران قیمت محسوب می شود. انجام بازی های گرافیکی سه بعدی به مدت طولانی از مهم ترین دلایل خرابی برد است. با توجه به اینکه تمامی اتصالات گوشی موبایل با سیم مسی و آلومینیومی بوده، در صورت داغ شدن بیش از حد گوشی باعث آسیب رسیدن به قسمت های اتصالی بین قطعات موبایل می شود. اگر گوشی شما در هنگام شارژ شدن داغ می شود، از استفاده آن در حال شارژ خودداری نمایید.

استعلام هزینه تعمیر برد گوشی

هزینه تعمیر بر اساس شدت ضربه یا خرابی برد متفاوت است. برای استعلام قیمت می توانید با مجموعه آنی تعمیر در ارتباط باشید. در نظر داشته باشید، قبل از بررسی و عیب یابی گوشی نمی توان قیمت دقیقی برای تعمیر دستگاه پیش بینی کرد. در صورت تمایل در اولین فرصت به مجموعه آنی تعمیر مراجعه کنید.

موارد تکمیلی در تعمیر برد موبایل هواوی

اگر دانش، تخصص و تجربه تعمیر گوشی را ندارید، از باز کردن آن و تعمیرات گوشی جداً خودداری نمایید. با توجه به اینکه قطعه های گوشی موبایل بسیار حساس است، اگر از تجهیزات تیزی استفاده کنید، ممکن است برد دستگاه آسیب ببیند که دچار هزینه های بسیار بزرگی می شوید. برای اطلاعات بیشتر نظیر تعمیر موبایل ، تعمیر لپ تاب، تبلت و غیره، به مجموعه آنی تعمیر مراجعه نمایید. برای اطلاعات بیشتر در مورد استعلام هزینه های تعمیر و عیب یابی، با کارشناسان آنی تعمیر در ارتباط باشید.

همچنین اگر نیاز به

دارید می توانید از خدمات مجموعه آنی تعمیر استفاده کنید.