با وجود این که اپل در کشور ما طرفداران زیادی دارد اما به همان میزان باید با آن خاص برخورد کرد و خدمات نرم افزاری اپل کاملا تخصصی است. این گوشی پرطرفدار در مدل های مختلف، نیاز به ساخت Apple ID و نصب برنامه های اورجینال خودش را دارد. بازار نرم افزارهایش با گوشی های اندروید و مایکروسافت متفاوت است و در نتیجه به متخصصی نیاز دارد که قبلاً از این مدل گوشی استفاده کرده باشد.

کیفیت گوشی اپل این احتیاج را ایجاد می کند که مشکلات نرم افزاری آن هم توسط افراد متخصص برطرف شود. ممکن است کاری که یک متخصص در عرض چند دقیقه انجام می دهد و مشکل را برای همیشه حل می کند، برای شما چندین روز طول بکشد و در نهایت مشکلی هم حل نشود. گاهی این مشکل با خالی شدن باتری همراه است که می تواند آزاردهنده بشود.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعمیر موبایل آیفون با ما همراه باشید .

آشنایی با خدمات نرم افزاری اپل

قبل از این که بخواهید با گوشی اپل خود کار کنید، باید حتماً روی آن Apple ID نصب کنید که بتوانید گوشی را باز کنید. بدون داشتن آن امکان استفاده از اطلاعات گوشی را نخواهید داشت. گم کردن یا از بین رفتن این ID می تواند گرفتاری های زیادی ایجاد کند.

بعد از آن، نوبت به نصب برنامه های مختلف روی اپل می شود که باید از Appstore دریافت کرد. برنامه های تخصصی برای مهندس ها و دکترها و معماران و متخصصان دیگر حوزه ها باید روی گوشی نصب شود.

نصب و ارتقای سیستم عامل iOS و مک هم جزو خدمات به حساب می آید. گرفتن پشیتبان یا بکاپ از گوشی، به همراه اطلاعات دستگاه باید با دقت انجام شود.

خدمات نرم افزاری اپل - آنی تعمیر

مشکلات رایج نرم افزاری

مشکلی که بیشتر صاحبان گوشی اپل از آن شکایت دارند، باز نشدن برنامه های مختلف و دسترسی نداشتن به آنها است. دلایل مختلفی برای این مشکل وجود دارد که می تواند از Apple ID باشد. اما اگر فقط بعضی از برنامه ها باز نشوند و بقیه برنامه ها در دسترس باشند، دیگر نمی توانیم این موضوع را از این طریق حل کنیم. از خدمات نرم افزاری اپل آنی تعمیر استفاده کنید.

در قدم اول بهتر است برنامه را از روی گوشی پاک کنید و دوباره نصب کنید. اگر در نصب دوباره برنامه به مشکل برخوردید می توانید از خدمات نرم افزاری اپل در پیش ما استفاده کنید.

قبل از نصب کردن دوباره، وارد تنظیمات گوشی خود بشوید و …

مشکل ایمیل اپل

برای حل کردن این مشکل، باید به سراغ تنظیمات گوشی خود بروید. مطمئن شوید که به اینترنت دسترسی دارید و بعد در قسمت ایمیل، تنظیمات آن را بررسی کنید. اگر این مشکل با پاک کردن و نصب دوباره آن روی گوشی حل نشد، نیاز به تعمیر گوشی خود دارید. که خدمات نرم افزاری اپل شامل این موارد هم می شود.

خالی کردن باتری

شاید  تصور کنید که خالی شدن باتری یک مشکل سخت افزاری است. به روز شدن اپل و گوشی شما ممکن است باعث خالی کردن سریع باتری شود. این مشکل تا زمانی که برنامه های سنگین روی گوشی شما هستند ادامه دارد. اگر این مشکل به صورت نرم افزاری ایجاد شده باشد، بهتر است که با بررسی نرم افزارهای موجود روی گوشی توسط یک متخصص، این مشکل حل شود.

اگر بعد از به روزرسانی این مشکل را دارید، معمولاً باید با اتصال به پریز برق و روشن بودن وای فای، ظرف چند ساعت این مشکل حل شود. تا زمانی که داده ها از آیکلود بازیابی نشوند این مشکل ادامه خواهد داشت.

ممکن است به روزرسانی نشدن بعضی از برنامه ها باعث این مشکل بشوند. وارد بخش به روزرسانی گوشی خودتان بشوید و آنها را به روز کنید. با این کار، سرعت گوشی خودتان را هم بالا می برید و باتری را نجات می دهید.

برنامه هایی را پیدا کنید که بیشترین فشار را به باتری می آورند. بعضی از این برنامه ها ممکن است بدون استفاده باشند و مدت زمان زیادی است که حتی به آنها سر نزده اید. با پاک کردن آنها یا غیرفعال کردنشان، مشکل باتری حل می شود.

اتصال گوشی آیفون به کامپیوتر

کاربران گوشی علاقه دارند که هر چند وقت یک بار اطلاعات آن را به کامپیوتر منتقل کنند. اگر از کابل مناسب استفاده می کنید و همچنان نمی توانید به کامپیوتر متصل شوید، احتمالاً باید به متخصصان سر بزنید. کابل مناسب، درست بودن ورودی و خروجی باید اجازه بدهد که اطلاعات به کامپیوتر منتقل شوند. در غیر این صورت، گوشی اپل به دلایلی مثل Apple ID یا مشکلات دیگر، اجازه این کار را به شما نمی دهد.

شما می توانید برای خدمات نرم افزاری اپل از ما مشاوره بگیرید تا ما شما را در این امر راهنمایی کنیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره تماس ما 09125234997 در ارتباط باشید.