آنی تعمیر

رایج ترین مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی کدام اند؟

حل مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی

آیا شما هم به دنبال رایج ترین مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی هستید؟ حتما می دانید که برند شیائومی یکی از شناخته شده ترین برند های بین المللی حاضر در دنیای تولید و ساخت گوشی های موبایل به حساب می آید. گوشی های شیائومی هم از نظر سخت افزار و هم از نظر قدرت عملکردی ویژگی های مثبت زیادی را در خود جای داده اند. به خاطر داشته باشید که مدل ها و ساختار های مختلف گوشی موبایل شیائومی، همیشه کامل و بی نقص نیستند.

برخی از گوشی های موبایل تولید شده توسط این برند مشهور یک سری مشکلات نرم افزاری دارند. شناسایی و رفع مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی در اکثر مواقع کار راحتی است. فقط کافی است که با مهم ترین ویژگی های این گوشی آشنایی داشته باشید و سپس نسبت به بررسی علت خرابی اقدام نمایید. امروز ما قصد داریم تا چند مورد از رایج ترین مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم. پس با ما همراه شوید.

بیشتر بخوانید: هنگ کردن موبایل سامسونگ.

توقف ویدیو در اینستاگرام، اولین مورد از مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی

بیایید تا کارمان را با یکی از آزار دهنده ترین انواع مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی، یعنی توقف ویدیو در اینستاگرام شروع کنیم. پلتفرم بین المللی اینستاگرام یکی از محبوب ترین پلتفرم های شبکه مجازی در دنیا به حساب می آید. این پلتفرم همواره در حال ارتقا سطح کیفی و زیر ساخت های خود برای بهبود تجربه کاربران می باشد. ولی در برخی از مواقع، کاربرانی که از پلتفرم اینستاگرام استفاده می کنند با یک سری مشکلات خاص مواجه می شوند. هر کدام از این مشکلات روند استفاده از اینستاگرام را به نحوی خاص تحت تاثیر خود قرار می دهند.

حل مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی

مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی می توانند منجر به عملکرد ناقص اینستاگرام شوند. زمانی که شما یک ویدیو را در این پلتفرم باز می کنید، در صورتی که به درستی پردازش های نرم افزاری مورد نیاز اجرا نشوند، آن ویدیو به سرعت متوقف می شود. البته که این مشکل در همه گوشی های شیائومی مشاهده نشده و فقط برخی از دستگاه های طراحی شده در این زمینه این مشکل را در خود جای داده اند. برای حل آن، اینستاگرام یک سری تغییرات خاص را بر روی گوشی های موبایل خود اعمال کرده است.

به عنوان مثال، این پلتفرم فریم ریت ویدیو های خود را کاهش داده است تا کاربران با مشکلی مواجه نشوند. برای حل دستی این مشکل نرم افزاری، شما می توانید حالت ذخیره باتری را خاموش کنید. در صورتی باز هم مشکل حل نشد، شما می توانید اینستاگرام را حذف و مجددا نصب کنید. در اکثر مواقع، این مورد از انواع مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی به درستی حل می شود.

همچنین در صورتی که نیاز به تعمیر موبایل شیائومی دارید می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

مشکل در اعلان، دومین مورد از مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی

دومین مورد از آزار دهنده ترین مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی، مربوط به اعلان است. برخی از نرم افزار های توسعه یافته توسط تیم های خارجی، به راحتی در گوشی موبایل شیائومی اعلان را نمایش نمی دهند. به خاطر داشته باشید که این مشکل همیشه مربوط به گوشی موبایل شیائومی نیست. برخی از اوقات وجود سیستم ضعیف طراحی برای نرم افزار منجر به ایجاد این مشکل شده است. ولی به صورت کلی، مشکل نرم افزاری موبایل شیائومی می توانند منجر به توقف نمایش اعلان شوند. در این شرایط، افراد راه های متنوعی را جلوی پای خود مشاهده می نمایند. اگر شما هم با این مورد از انواع مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی مواجه شده اید، فقط کافی است که یک سری مراحل خاص را طی کنید.

در اولین مرحله شما باید تنظیمات گوشی موبایل شیائومی خود را باز کنید و وارد قسمت برنامه ها شوید. در این مرحله شما باید برنامه مورد نظرتان را باز کنید و تنظیمات نوتیفیکیشن یا اعلان آن را مورد بررسی قرار دهید. گاهی اوقات مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی منجر به قطع شدن دسترسی های نرم افزار می شوند. در این شرایط شما به راحتی می توانید نسبت به ارائه مجدد دسترسی اقدام نمایید.در ضمن، اگر این راه حل مشکل شما را حل نکرد، می توانید به قسمت display and status وارد شوید و گزینه Show notification Icons را فعال کنید. در این حالت، مشکلات نرم افزاری شیائومی مربوط به اعلان حل می شوند.در نهایت، فقط کافی است که گوشی خود را راه اندازی مجدد کنید. اگر این مراحل مشکلات را حل نکردند، به احتمال زیاد مشکل از خود نرم افزار بوده و به گوشی شما ربطی ندارد.

همچنین شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره تعمیر برد موبایل شیائومی با ما همراه باشید .

مشکل نصب نشدن برنامه، سومین مورد از مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی

پیشنهاد می شود رفع مشکل آنتن موبایل هواوی را حتما مطالعه کنید.

سومین مورد از رایج ترین و آزار دهنده ترین مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی مربوط به مشکلات نصب برنامه می باشد. گاهی اوقات کاربران در هنگام نصب یک برنامه خاص بر روی گوشی موبایل شیائومی خود با یک سری مشکلات و ارور های خاص مواجه شده اند. این ارور ها روند نصب برنامه را به صورت مستقیم تحت تاثیر خود قرار داده و منجر به قطع شدن دسترسی برنامه به گوشی می شوند. برای اینکه شما با این مشکلات مواجه نشوید، در ابتدا می توانید وضعیت نصب از منابع ناشناس را بررسی کنید. گوشی شما باید اجازه نصب برنامه از طریق منابع ناشناس را داشته باشد.

رایج ترین مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی

در مرحله بعد شما می توانید به نسخه اندروید مورد نیاز برنامه مورد نظر توجه کنید. گاهی اوقات مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی فقط به خاطر وجود نسخه اندروید ناهماهنگ ایجاد می شوند. برای رفع این مشکل شما به راحتی می توانید نسخه اندروید خود را در صورت ارائه آپدیت جدید تر ارتقا دهید. در ضمن، وجود MIUI سفارشی در این برند تولید گوشی موبایل هم می تواند مشکلات خاصی را برای کاربران ایجاد کند.

برای تعمیر دوربین گوشی شیائومی می توانید به صفحه مربوط به آن مراجعه کنید.

کلام آخر

بیشتر بخوانید: آموزش بروزرسانی موبایل شیائومی

در این مقاله ما سعی کردیم تا سه مورد از رایج ترین انواع مشکلات نرم افزاری موبایل شیائومی را مورد بررسی قرار دهیم. به خاطر داشته باشید که گوشی موبایل شیائومی با داشتن امکانات زیاد به یکی از محبوب ترین گوشی های موبایل موجود در بازار تبدیل شده است. شما با خیال راحت می توانید این گوشی را در موقعیت های مختلف مورد استفاده قرار دهید. در صورتی که با مشکل نرم افزاری خاصی مواجه شدید و قادر به تعمیر آن نبودید، بهتر است که خدمات تیم های تعمیراتی شناخته شده همچون آنی تعمیر را مورد استفاده قرار دهید. همچنین در صورتی که نیاز به تعویض هارد موبایل شیائومی داشتید می توانید از خدمات مجموعه آنی تعمیر استفاده کنید.

منبع: آنی تعمیر .